Linsyvonn

Jag är en ofrivillig OS-följare skulle man väl kunna säga. Kanske dels för att vi inte har så många kanaler utöver SVTs utbud, men också för att karln följer denna sporthändelse slaviskt.

Något som faktiskt är roligt att titta på inom OS är skidåkningen. Speciellt utför. Men är det bara jag som stör mig på hur kommentatorerna säger namnet på den otroligt duktiga amerikanskan? Det finns liksom ingen paus mellan Lindsey och Vonn, så det blir liksom som ett enda långt förnamn. Linsyvonn, eller Lins-Yvonne! Sjukt störande.

Ps. jag skulle lagt upp en bild, men eftersom jag inte är i Vancouver så har jag inte någon. Jag vill heller inte "låna" en bild som någon annan tagit. Men är någon nyfiken på hur denna superduktiga Anja-hotande superstjärna ser ut så är mitt tips: Google!

/Nana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0