Ovanligt lycklig, hela tiden

Det var två dagar sedan jag skrev här. Jag har ju inte enmiljonfyrahundrasjutton unika besökare varje dag, så jag känner inte någon press direkt.

Min son var jättekinkig i förrgår, så det är ju bara att konstatera att rå lök går fetbort när jag ammar. Och jag är inte överlycklig direkt. Men å andra sidan är det tydligen vanligt att bebisar reagerar på choklad, och det gör som tur är inte min skruttis. peppar peppar.

Just nu leker mina två pojkar på fårskinnsfällen (pappa & son), och ända fram tills jag skulle skriva om hur bra det går så gjorde det det. Men sen började en av dem gråta. Jag säger inte vem, för det känns lite som en påhopp då. Den någon somnade just i den andres famn. De är så fina ihop!

Jag är så lycklig med min underbara familj. Det finns inget som slår denna lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0