Perversa myror invarderar huset!


Vad är det för månad vi har? Maj? Nej det är visst februari! Vi har i alla fall myrinvasion här hemma. Vi skrattade så här en dag för att katten blev så fruktansvärt rädd för en liten myra. HAHAHA, ekade det mellan väggarna. Speciellt min man var det som skrattade. Tror ni han skrattar nu? Jag hade nyss 5 stycken myror i ett glas jag drack cola ur för några timmar sen. Men det är inte det värsta.

De förbaskade minimonstren var all over min amningsnapp (använd) som låg på vardagsrumsbordet efter att pojkaparveln ätit för en stund sen. (Ja jag använder en sådan, för han vill inte äta utan den.) Är det bara jag, eller känns det lite perverst att myrjäklarna äter av min bröstmjölk?!

Hur blir man av med dessa förbaskade terrorister? Jag kollade just mitt bankkonto, och de har inte betalat hyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0