Sexy mama



Så här ser min favvo-bh ut. Jag har faktiskt 4 stycken, som säljs i 2-pack på HM. Kanske att den kan uppfattas som aningen osexig, men jösses -när tuttarna varierar i storlek hela dagarna är det inte så himla skönt med byglar -och push är verkligen inte nödvändigt.

Det här med sex förresten... Av någon anledning kan man inte ens använda ordet här hemma utan att lilleman blir alldeles vansinnig. Först sover han så sött, men så nämner man ordet och han börjar skrika hysteriskt. Jag har försökt förklara för honom att han tjänar på att mamma och pappa uttrycker sin kärlek till varann eftersom det förstärker förhållandet, och därmed familjen. Men då tittar han bara på mig med en blick som säger att "jag kan omöjligt tjäna på att ni håller ihop... möjligtvis spara". Så märker jag att han tänker. Han är en liten mini-besserwisser, min son! Så istället för att säga "sex" så får vi använda kodspråk här hemma. Än så länge kan man säga 33+4-31 till exempel. Han är nämligen inte så bra på att räkna ännu.  

Nåja... han ska väl bara bo hemma i en sisådär 20 år, och sen sätter nog sexlivet fart igen. Jag känner det på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0