Vilken är den bästa moderna uppfinningen?

Det finns ju vissa saker man inte kan vara utan. Den där grejen man skulle ta med sig till en öde ö om man bara fick ta med sig en sak. Självklart skulle jag ta med mig familjen, men som "sak" kan jag komma på två grejer, och kan inte riktigt bestämma mig...




Jag anser att det står mellan

GOOGLE
Ja, där kan man ju tammejsjutton hitta information om precis vad som helst. Jag använder Google till ALLT! Man skulle kunna Googla på ätbara växter, fiskar, hur man tillverkar en yxa, ett fiskenät osv...

AMNINGSNAPPEN Jag ville så gärna amma, och SOM jag slet för att försöka få min son att ta bröstet redan på BB. Inte förrän en sköterska visade mig denna underbara uppfinning lyckades han förstå vad han skulle göra. Jag har prövat massor med gånger att bli av med den, men han vill bara inte. Alltså är jag beroende av den för att ge honom mat.

Nu ska jag googla på hur folk har lyckats få sina barn att ta bröstet utan amningsnapp, och om det lyckas så vinner Google denna "tävling", men annars måste jag nog ge dem oavgjort.

/Nana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0